Återbetalningspolicy

3 Riskfria manikyrbehandlingar
Få salongsnaglar eller få pengarna tillbaka. Vårt nagelkit har redan gett mer än 100 000 damer salongsnaglar, om de kan göra det, så kan du också.

Eftersom det är en ny färdighet att göra sina naglar lyckas vissa damer inte på första försöket, men bli inte avskräckta, 99% av våra kunder får salongsvärdiga naglar efter 3 försök.

Därför kan du testa vårt kit för 3 manikyrer. Om du inte får salongsvärdiga naglar efter 3 försök kommer du att vara berättigad till full återbetalning.

Att ställa rätt förväntningar
Övning ger färdighet och du kan inte förvänta dig att få samma resultat på första försöket som en nageltekniker som har jobbat med det i 15 år och gjort över 10 000 damnaglar.

Så här går det för de flesta kunder:

- 1:a gången (1-2hr) - Tar längst tid och resultatet kanske inte blir så perfekt som du vill ha det.
- 2:a gången (45min-1hr) - Går redan mycket snabbare och resultatet ser mycket bättre ut!
- 3:e gången (20-30 min) - Du kan göra det medan du tittar på Netflix och resultatet är värdigt en nagelstylist!

Behöver du hjälp? Kontakta vår nagelstylist för vägledning.

Hur kan jag göra ett anspråk?
Om du har använt vårt nagelkit enligt rekommendationerna för 3 manikyrbehandlingar är du berättigad till vår resultatgaranti!

Följ bara dessa 4 steg för att kvalificera dig för en återbetalning:

1. Första manikyren
- Ta ett foto av dina naglar efter din första applicering med en tidsstämpel.
- Skicka detta till kundtjänst via e-post (hej@glowdip.se) så att de kan ge dig tips och tricks.

2. Andra manikyren
- Ta ett foto av samma hand med en ny uppsättning efter din andra applicering med en tidsstämpel.
- Skicka fotot till kundtjänst så bokar de in ett samtal med nagelteknikern för att göra manikyren tillsammans via videosamtal.

3. Tredje manikyren
- Gör manikyren tillsammans med nagelstylisten.
- Ta ett foto av samma hand med en ny uppsättning efter din tredje applicering med en tidsstämpel.

4. Om du fortfarande inte är nöjd med resultatet får du full återbetalning.

När är jag inte berättigad till återbetalning?

Inga foton för varje applikation: Om inga foton tillhandahålls för varje applikation enligt våra riktlinjer, gäller inte återbetalningspolicyn.

Inga tidsstämplar på bilderna: Foton utan tidsstämpel kanske inte berättigar till återbetalning.

Samma foton tillhandahålls: Om du tillhandahåller samma foton för flera applikationer kommer möjligheten till återbetalning att ogiltigförklaras.

Foton från en annan hand utan färgvariation: Om foton från en annan hand saknar färgvariation eller äkthet kan det hända att återbetalning inte utfärdas.

Foton som inte är från riktiga kunder: Foton som inte föreställer verkliga kunder kan göra återbetalningsbegäran ogiltig.

Ovilja att delta i en konversation med nagelteknikern: Återbetalningar kan inte behandlas om du är ovillig att delta i en konversation med vår nageltekniker.

Riskfri manikyr med 3 behandlingar som inte slutförts inom 60 dagar: Om den riskfria manikyren med 3 behandlingar inte har slutförts inom 60 dagar från beställningens ankomst är återbetalningsbegäran ogiltig.

Returer: Om du väljer att returnera en eller flera produkter är returkostnaderna ditt ansvar och kommer inte att återbetalas.

Bristande efterlevnad av returpolicyn: Underlåtenhet att följa returpolicyn, till exempel att inte tillhandahålla inköpsbevis eller returnera varor efter den angivna tidsramen, kan leda till att du inte är berättigad till återbetalning.