Kontakta oss
Hittade du inte svaret på din fråga i våra vanliga frågor?
Vårt kundtjänstteam står till ditt förfogande för alla dina frågor om Glowdip-produkter.
Du kan nå oss från måndag till fredag / 9.00-18.00. Vi kommer att göra vårt yttersta för att besvara din fråga inom 48 timmar.
Vanliga frågor och svar
Det bästa sättet att ta bort Glowdip Dipping Powder är med vårt borttagningskit. Denna metod är enkel, snabb och skonsam mot nageln. Den speciella acetonen torkar inte ut nageln.
Klicka här för detaljerade instruktioner.
Eftersom Dipping Powder inte är ett "nagellack" kan det inte tas bort med vanlig nagellacksborttagare.
I allmänhet kan du förvänta dig de beställda produkterna inom 2-3 arbetsdagar (lördagar, söndagar och helgdagar är inte arbetsdagar).
Naturligtvis kan särskilda omständigheter ibland ta längre tid, men vi gör alltid vårt bästa för att behandla din beställning så snabbt som möjligt.
Vårt logistikcenter ligger i Nederländerna. De flesta beställningar skickas nästa dag. Observera att vi och våra fraktpartners under speciella datum som helgdagar har en högre fraktvolym än under resten av året.
Under dessa perioder kan det därför hända oftare att en beställning är försenad. Vi ber om ursäkt för detta, men även under dessa perioder arbetar vi naturligtvis hårt för att skicka alla beställningar så snabbt som möjligt.
Ja, så snart din beställning lämnar vårt lager kommer du att få ett e-postmeddelande från oss med ett spårningsnummer och en spårningslänk.
Du kan enkelt spåra din beställning på DHL webbplats genom att klicka på spårningsnumret.
Om Baslack kommer i kontakt med överflödigt puder kan det leda till att borsten hårdnar.
Dessutom bör penslarna doppas i Liquid om och om igen efter varje nagel för att förhindra naturlig härdning genom luft.
Toplack kan också härda om Aktivatorlack inte har fått torka helt under appliceringen.
Använd vår Borstsparare för att förhindra detta! Låt den hårda borsten ligga i Borstsparare över natten så är den som ny nästa dag.