Returpolicy
Returer
Om du vill returnera ditt startpaket eller någon annan produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst på hej@glowdip.se så kommer de att inleda returprocessen.
*Observera att returpolicyn endast gäller för oanvända produkter. Om din produkt har använts, vänligen gå till återbetalningspolicyn.
Du är inte berättigad till en retur i följande fall:
Utgått returfönster: Om returfönstret på 30 dagar efter mottagandet av varorna har löpt ut är du inte berättigad till en retur.
Använd produkt: På grund av strikta hygienkrav är en produkt inte berättigad till retur när den har använts. Vi uppmuntrar dig dock att ta del av vår återbetalningspolicy - 3 riskfria manikyrbehandlingar som ett alternativt sätt att bedöma produktens effektivitet och tillfredsställelse.
Produktens försegling har brutits: Varor kan inte returneras om förseglingen har brutits av hälso- eller hygienskäl efter leverans, såvida de inte är defekta.
Bristande efterlevnad av returpolicyn: Underlåtenhet att följa returpolicyn, till exempel underlåtenhet att tillhandahålla inköpsbevis eller returnera artiklar efter den angivna tidsramen, kommer att leda till att produkten inte är berättigad till återbetalning.
Skada orsakad av kunden: Om produkten är skadad på grund av felaktig användning eller missbruk av kunden kan vi inte erbjuda någon återbetalning.
Gåva vid köp: Om en gratis gåva gavs vid köpet och inte returneras tillsammans med produkten, kan gåvans värde dras av från återbetalningsbeloppet.
Om du vill returnera ditt startpaket eller någon annan produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst på hej@glowdip.se så kommer de att inleda returprocessen.
*Observera att returpolicyn endast gäller för oanvända produkter. Om din produkt har använts, vänligen gå till återbetalningspolicyn.
Du är inte berättigad till en retur i följande fall:
Utgått returfönster: Om returfönstret på 30 dagar efter mottagandet av varorna har löpt ut är du inte berättigad till en retur.
Använd produkt: På grund av strikta hygienkrav är en produkt inte berättigad till retur när den har använts. Vi uppmuntrar dig dock att ta del av vår återbetalningspolicy - 3 riskfria manikyrbehandlingar som ett alternativt sätt att bedöma produktens effektivitet och tillfredsställelse.
Produktens försegling har brutits: Varor kan inte returneras om förseglingen har brutits av hälso- eller hygienskäl efter leverans, såvida de inte är defekta.
Bristande efterlevnad av returpolicyn: Underlåtenhet att följa returpolicyn, till exempel underlåtenhet att tillhandahålla inköpsbevis eller returnera artiklar efter den angivna tidsramen, kommer att leda till att produkten inte är berättigad till återbetalning.
Skada orsakad av kunden: Om produkten är skadad på grund av felaktig användning eller missbruk av kunden kan vi inte erbjuda någon återbetalning.
Gåva vid köp: Om en gratis gåva gavs vid köpet och inte returneras tillsammans med produkten, kan gåvans värde dras av från återbetalningsbeloppet.